zondag 28 oktober 2012

Stip & Bloem hoofdkantoor

Hoewel een webwinkel ontzettend veel voordelen heeft, heeft het ook één groot nadeel: ruimtegebrek. Omdat mijn assortiment inmiddels behoorlijk ruim is geworden, was de zolderkamer die ik gebruik als "magazijn" en "verzendkamer" eigenlijk niet meer begaanbaar. Dit was tot een jaar geleden Megans kamer. Omdat zij liever niet meer op zolder sliep, verhuisden we mijn voorraad allemaal naar boven en Megan naar beneden. De zolder raakte echter steeds voller en ruimte voor de wasmachine en droger (die nog steeds in Megans kamer stonden) was er niet.

Daar moest dus hoognodig wat aan gebeuren. De afgelopen weken zijn Bryan en ik bezig geweest om alles anders in te delen. Inclusief de overloop en het kleine kamertje naast de grote zolderkamer.

Na een laatste middagje flink doorwerken is de grote zolderkamer nu eindelijk klaar. Het blijft behelpen met de ruimte, vooral ook vanwege de schuine wanden. Maar het is toch gelukt om er maar liefst 7 stellingkasten in te krijgen, een boekenkast, een lage boekenkast, 2 flinke cd-rekken, een grote Ikea salontafel, een inpaktafel en wat opbergkisten. Oh, en dozen. Veel dozen...

En hoe ziet het er dan nu uit? Nou, zo dus:


Meteen bij binnenkomst.
Mijn inpakhoek, heerlijk in de lichte dakkapel.
Nog meer voorraad in de kisten. Het blijft een onding, zo'n nieuwe rol noppenfolie.

Een Marktplaats aanwinst, deze 2 cd-rekken. Ideaal voor in de verzendhoek!


De overloop hebben we inmiddels ook klaar: de wasmachine en de droger staan daar nu. Het kleine kamertje is ook al bijna klaar, daar staat nóg meer winkelvoorraad. En de vriezer. En ons gereedschap. En nog meer hele grote dozen. En een buikkastje en wat tafeltjes die verkocht moet worden. Vol dus, kijk maar: 

 

Dat wordt dus het volgende project: dit weer begaanbaar maken en dat lijkt erger dan het is. 

Daarna kunnen we eindelijk aan de slag met waar het allemaal begon: Megans kamer! 

En dan ga ik nu genieten van een relaxte zondagavond. 

Lieve groet,
Wendy

3 opmerkingen:

Marièlle zei

Die relaxte zondagavond heb je ook meer dan verdiend! Geniet ervan en ik kom van de week het vosje wel even langs brengen :-)

Sabine zei

Leuk om te zien, waar al dat werk word verzet. Er zit toch meer werk in dan ik dacht. Ik droom er ook wel eens over, maar zoveel ruimte heb ik niet over. Geniet van je verdiende zondagavond rust. Liefs Sabine

Mejuffrouw B zei

Wat ziet dat er gezellig uit :-) Heerlijk, zo'n eigen shopje op zolder!