dinsdag 2 oktober 2012

Nieuwe look voor Stip & Bloem

Zoals ik vorige maand al blogde: Stip & Bloem heeft een nieuw logo! Gisteravond is er een begin gemaakt om de nieuwe huisstijl door te voeren op de website. De basis is aangepast door degene die het technische gedeelte van mijn website verzorgt. De rest is aan mij! De komende dagen zal ik dan ook nog even bezig zijn om alles tot in detail door te voeren.

Door de BTW-stijging zijn alle prijzen in de webshop helaas automatisch verhoogd. Hierdoor zijn hele rare bedragen ontstaan. Ik ben het hele weekend bezig geweest om artikel voor artikel de prijzen weer af te ronden naar "normale" prijzen. Sommige prijzen zijn gelijk gebleven, andere zijn wat verhoogd. Dit alles afhankelijk van inkoopprijzen en marges. Het is ontzettend veel werk en de rubriek HOME is dan ook nog niet klaar. Ik hoop eind van de week alle puntjes op de i gezet te hebben!
Wat wel een leuke bijkomstigheid is: de kosten voor pakketpost heb ik verlaagd van € 5,50 naar € 5,=. Het tarief voor brievenbuspost blijft voorlopig € 2,50 per bestelling.

Uiteraard zijn er ook weer nieuwe artikelen online gezet. Zoals een collectie engelen, nu nog even in de rubriek KERST, maar ze krijgen snel een eigen rubriek.


Ook zijn er weer geurzakjes in het assortiment en maakte ik duidelijkere foto's van de nieuwe rattan collectie.






En tot slot: aanstaande vrijdag organiseren een aantal webshops een Webshop Actiedag! Iedere webshop heeft haar eigen actie, ook voor mij is het nog een verrassing wat die acties zijn. Op de speciaal in het leven geroepen blog kun je wel alvast kijken welke webshops er deelnemen.
Wil jij op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief, dan ontvang je die donderdag in je mailbox.



Geen opmerkingen: