woensdag 29 augustus 2012

Schooltas met naam en Cath Kidston online!

Het was nog even flink doorwerken de afgelopen week, maar het staat online!

Om te beginnen zijn er 7 dessins schooltassen met naam geplaatst (waarvan één dessin al weer uitverkocht is). Van iedere tas zijn slechts 1 of 2 exemplaren op voorraad, dus wacht niet te lang!
Volgende week probeer ik er weer nieuwe bij te maken, zodat er genoeg keus blijft. Als je op de hoogte gehouden wilt worden, stuur me dan even een mailtje? Ik heb een aparte mailinglijst aangemaakt voor "schooltas-geïnteresseerden" :-).



Tijdens mijn zomervakantie nam ik weer prachtige Cath Kidston artikelen mee uit Engeland. Een aantal tassen (van ieder slechts 1 op voorraad!), camerahoesjes, keukenschorten, sleutelhangers. Wel: kijk zelf maar even!
Voor de Cath Kidston artikelen geldt: OP=OP!







Tot de volgende blog!



Geen opmerkingen: