zaterdag 9 juni 2012

Markt onder de Linden

Dit weekend staat Stip & Bloem voor het derde achtereenvolgende jaar op de Markt onder de Linden in de oude dorpskern van Noordwijk-Binnen. En wat hebben we vandaag een geluk gehad met het weer! Goed, het waaide wel hard, maar wij zijn al blij als het droog is. Bij het wakker worden en inladen regende het nog, maar gelukkig was het in Noordwijk de hele dag droog, op wat spetters na.

Het was een zeer geslaagde dag, we hebben er zin in om morgen weer te gaan! De weersvoorspellingen zijn goed, dus woon je in de buurt en heb je nog geen plannen? Deze markt is absoluut een aanrader!

En dan ga ik nu mijn mooie roze pioenrozen in een vaas zetten en daarna genieten van een grote kop thee en een stukje  Franse nougat die Bryan vandaag op de markt kocht.

Zie ik je morgen? Meer info vind je hier.





4 opmerkingen:

MamaWerkt zei

Ziet er heel gezellig en vooral kleurrijk uit. Ik denk dat ik zondag ....

Zaanse Zolder zei

oh zeg, super dat het bij jullie goed weer is geweest ! En niet zoals hier in het Zaanse de HELE DAG hoosbuien en knetterharde wind. Wij stonden op het voetbalveld bij een toernooi, dan had ik toch beter bij jouw stalletje kunnen staan. Wat heb je toch een leuk spul!
Liefs van Syl

Karin zei

Wat een vrolijk gekleurde kraam. Dat komt vast goed met de verkoop, want ze geven volgens mij lekker weer op. Geniet ervan!

my way of living zei

Wat een leuke gezellig kraam heb je.
Veel plezier vandaag.

gr. Anita