vrijdag 15 juni 2012

Juffencadeautjes

Aan het einde van een rommelige week toch nog even tijd vrij maken voor een nieuwe blogpost. Deze week stond vooral in het teken van opruimen na de markt, administratie en (laten we eerlijk zijn) uitrusten van toch een vermoeiend weekend in Noordwijk.

Vandaag ben ik druk bezig geweest om nieuwe artikelen in de webshop te plaatsen, waaronder een collectie fruitbakjes/trommeltjes. Of wat dacht je van deze 2 lieve beren? Megan heeft deze tweeling al weer ingepikt, gelukkig had ik er een aantal meegenomen :-).

Volgende week ga ik een begin maken om de website aan te passen. Omdat het assortiment inmiddels zo uitgebreid is geworden, ben ik niet tevreden meer over de menu indeling. Ook zullen er wat artikelen uit het assortiment worden gehaald. Hierover volgende week meer.

Hier in regio midden tellen we al af naar de zomervakantie. Over 3 weken is het al zo ver, heerlijk! Net als vorig jaar heb ik een aparte rubriek aangemaakt met de leukste juffencadeautjes. Al deze cadeautjes zijn op voorraad, en heb je dus snel in huis.


En heeft je kind een meester? Die is vast heel blij met dit blikje met pepermuntjes! 

Neem snel een kijkje op www.stipenbloem.nl Tot volgende week!

1 opmerking:

Unknown zei

Jammer dat ik leerkracht voortgezet wordt... Want met zo'n schattig, nostalgisch brooddoosje zou ik héél blij zijn! ;-)