maandag 23 januari 2012

Wat van ver komt....

Daar zijn ze dan! Ik vertelde jullie eerder al dat ik een hoop nieuwe artikelen in het buitenland had besteld. Het wachten duurde (voor mijn gevoel) vreselijk lang, maar dan ineens komt alles druppels gewijs binnen. Ik ben als een kind zo blij, ik kan niet anders zeggen!

Een greep uit de nieuwe aanwinsten:

Kinderrugzakjes - € 17,50 (brievenbuspost!)
"Food" gummen -  € 3,95 - € 4,50
iPad cover - € 27,50 (brievenbuspost)

iPad cover - € 27,50 (brievenbuspost)

iPad cover - € 27,50 (brievenbuspost)

polkadot portefeuille / portemonnee - € 14,95 (brievenbuspost)

 
polkadot portefeuille / portemonnee - € 14,95 (brievenbuspost)


En ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is nog meer onderweg...

Tot snel!

1 opmerking:

Unknown zei

wij zijn blij met onze stippenaanwinsten ;)