maandag 16 januari 2012

Geduld is niet mijn sterkste punt

Geduld is niet mijn sterkste punt. Zoals ik eerder schreef, heb ik een aantal bestellingen uit staan in Verwegistan. Maar ja... daar moet ik dus nog even op wachten. En daar ben ik niet zo goed in. Dus toen ik bij de groothandel was om mijn voorraad koeltasjes aan te vullen, kon ik het toch niet laten om weer wat nieuws mee te nemen :-)

Deze muizenbroertjes bijvoorbeeld, met hun stoere trui. Schatjes toch? En ze passen zo leuk bij de hazen die ik al had.
Verder heb ik de kastknopjes aangevuld met 2 roze varianten.


Bij Clayre & Eef vond ik deze 2 mooie memoborden. Het witte hart is een magneetbord. Het andere bord heeft ruimte voor 2 foto's, knijpertjes voor losse blaadjes en een hart waar je notities of boodschappen op kunt krijten.



En net toen ik me voornam: "nu is het wel genoeg", zag ik deze nieuwe serie decoratiekantjes, ook van Clayre & Eef. Zucht... prachtig... Ik ben gek op kantjes, en zeker als ze zo'n mooie verpakking hebben. En dan die prijsjes! Je koopt al een prachtig kantje voor 95 cent! Leuk om om een vaasje te strikken, of om te gebruiken in een landelijk naaiprojectje. Ook super leuk om cadeau te doen, bij een mooie kaart bijvoorbeeld. Er is een flink assortiment: verschillende kleuren, afmetingen en soorten.


Al deze nieuwe artikelen leveren wel een klein ruimteprobleem op in mijn werkkamer. Er moet dus opgeruimd worden! Er zijn daarom diverse artikelen afgeprijsd (kijk gewoon even op de website, in het linkermenu). Maar het leukste is toch wel dat de Cath Kidston huidverzorging nu met maar liefst 40% korting te koop is! Ik bestel deze serie niet meer bij, dus wacht niet te lang, want op=op!




Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen: